måndag 12 maj 2014

Höppe höppstyrka

Skrev för nått inlägg sedan om att vi skulle börja med lite ny hoppstyrka. Då stod mitt första pass för dörren, igår gjorde jag mitt andra.

Det första passet blev de visst ingen utvärdering på. För att fatta mig kort så gick de väl lite sådär om man uttrycker sig snällt. De var inte mycket som varken höll ihop eller studsade rakt. Men (jag älskar MEN efter en dålig mening) igår var det andra bullar. Det är som om mina fötter, knän och höfter (ja övriga kroppen också såklart), när andra passet står för dörren helt plötsligt säger - "okej sofie, nu vet vi vad vi ska göra. Du tänker plåga oss med fart och hopp. Sist höll vi inte, men idag är vi redo!"

Kanske bara är jag...men pass nummero 2 är alltid 250% bättre än pass 1. 

Sikken känsla det är, att efter ett crapigt pass få trycka ut lite power!

(Lite extra stolt över min biceps här, eller ja okej, de konturer som syns på min arm. Trodde de hade tynat bort med åren utan armträning. Men titta, de smyger sig fram ;)
Till sist bjussar jag på att köttbulledansen, det är ett försök till enbenshopp. Oglamoröst men kraftfullt ;) lite så jag jobbar.

Go måndag på Er

Kram :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar