onsdag 7 maj 2014

Mot säsongen

Nu kryper det nått enormt i mig. Läser på Twitter, bloggar och hemsidor, ser bilder på instagam och Facebook, det är verkligen många som redan nu börjat säsongen. Dessutom med riktigt bra resultat! Det märks verkligen hur het svensk friidrott är i år, det är så härligt att se.

För min egen del får debuten vänta i ytterligare tre veckor. Lag-SM kval i Västerås får de bli. Där har jag ingen aning om vare sig motståndet eller hur formen kommer vara. Men det ska bli så kul att få komma igång. Om det kryper i mig nu, vad kommer det inte göra då ;)

Mitt pers är dessutom från 28 maj förra året så en maj-tävling var jag ju lixom "tvungen" att lägga in ;)

På träningsfronten rullar de på & idag började jag med lite mångsteg för första gången sedan Sydafrika. Det är ett klart säsongen-är-nära-tecken :)

Nu ska jag krypa ner i soffan och spendera denna "Lill-lördag" på äkta friidtottsvis, under filten med en kopp te :)

Kram på Er! :)

DEN känslan, längtar så efter goa hopp igen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar