onsdag 4 november 2015

När tiden springer

Och vi med den.

Förra veckan såg egentligen ut exakt som veckan innan det och veckan före det. Kul va? ;) hehe. Tiden springer fort ibland. 

Senaste tre veckorna har alltså träningen sett likadan ut och det har lixom speglat sig och gjort att min vardag också sett likadan ut. Det är jobb mån-fre och träning sön-fre. Och tråkig som jag är har jag gillat det, jag tycker folk underskattar rutiner, hehe ;)

Men vet ni? Snart kryddas rutinen något, med höjdhopp! Nedräkningen är påbörjad och den 15 november får jag äntligen hoppa igen. Det närmar sig. 

Och snart kan jag summera höstens första träningsperiod och allt den inneburit. Träningen har gått jättebra. Jag har varit sliten men ändå kunnat öka jämfört med samma period förra året. Vilket också varit/är målet. Chockade bland annat mig själv med att rycka en femma på 44,5 kg i måndags. Det är 2 kg mer än förra året och det kändes så himla bra :) det är få känslor som slår känslan av att "slå sig själv". Bästa motivationen och också bästa känslan när det uppnås. Om ni frågar mig.

Idag förresten har jag faktiskt hoppat ur rutinen för en dag och åkt på en liten resa, österut i Sverige. Men det tar jag i nästa inlägg, kan ju inte avslöja alla minuter den senaste tiden i ett och samma inlägg ;)

Tjoooo så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar