lördag 7 november 2015

En tripp till Uppsala

Den där trippen österut som jag nämnde var till staden Uppsala och Celsiusskolan närmare bestämt. Där vid 8.30 i onsdagas stod jag framför ett 40-tal friidrottselever och pratade om mig själv. Min FIG-tid, min vardag och min resa fram till där jag är idag. Från nekad FIG-plats till VM-plats.

Det var otroligt kul och något jag gärna gör snart igen. Fick massvis med bra och intressanta frågor och härlig feedback. Tack för att jag fick hälsa på er :)


Passade även på att ta en mini-weekend med min bättre hälft. Vardagslyxade oss mitt i veckan. Något jag verkligen kan rekommendera. Hur ofta sitter man exemelvis på restaurang i en ny stad en tisdagskväll, sover på hotell eller äter hotellfrukost i lugnan ro och bara myser av varandras sällskap?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar