torsdag 26 november 2015

Friidrottsgalan

Var helt underbar. Jättefint aranemang och en chans att träffa alla fina friidrottsvänner såhär mellan säsongerna. Vi gömmer oss ju annars i våra egna bubblor och kämpar på i det dolda tills vi möts på arenorna igen och tävlar.

Tog lite bilder igår som jag tänkte ni skulle få se, som den mediokra fotograf jag är :)

Sista bilden: ryno quantz

Jag hade den äran att vara nominerad i "årets prestation på friidrotts SM" för mitt guld, 1.92 och VM kvalifikation. Denna kategori tog Kaddi hem. Välförtjänt. Ett mästerskapsrekord ska hyllas. Det är starkt att prestera så starkt när det gäller som mest. Jag är inspirerad och vill gärna göra något liknande framöver. Det är ju det man tränar för. För att utvecklas och se hur långt (högt) man kan komma.

Kvällen gav verkligen inspiratpn och motivation inför kommande säsonger. Tack alla för igår, det var en fantastisk kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar