fredag 23 oktober 2015

När fredagen är kommen

När fredagen är kommen blir jag lite extra nöjd. Inte enbart för att det är just fredag och helgen väntar utan kanske framförallt för att det är just fredag. På denna, veckan sista dag och även onsdagar faktiskt har jag nämligen valt att lägga kortare arbetsdagar. Jag har den förmånen att välja vilka två dagar i veckan jag vill jobba mindre. LYX! 

Liknande planering och smarta idéer för att underlätta min vardag är just nu prio ETT hos mig. Jag håller på att lära känna mig själv, vad jag vill och vad jag mår bra av. Det är ingen hemlighet att jag är ett stort FAN av rutiner, men ibland kanske det även är bra för mig att planera mindre? Eller planera en kopp te i soffan med mig själv? Det är ju också "ett möte".

Allt för att va mitt bästa jag på träningen, där dagens höjdpunkt är. 

Så, som den rutinmänniska jag är ska jag nu göra en lista. En "sofie mår bra av det här:" lista.



Trevlig helg på er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar