tisdag 13 oktober 2015

Min nya rutin

Min nya favorit är helt klart mina dubbla frukostar & den struktur i vardagen som ett jobb medför (fika 9.00, lunch 11.30, fika 14.15). Jag kan lätt göra samma sak samma tid varje vardag. Jag är en tråkig person ;)

07.00 sitter jag vid frukostbordet framför detta:
Gröt kokt av havregryn, vatten, ägg och kanel
Som jag toppar med banan, kokos och havredryck.

Till detta dricker jag ett glas c-vitamin och en kopp kaffe. Därefter är jag redo att börja dagen.

Vid 9 är det första fikarasten på jobbet och då äter jag  frukost nr. 2. Fil blandat med naturell kvarg och toppat med müsli.

Detta är något jag kan rekommendera starkt, dubbel-frulle, dessutom med alla komponenter och extra protein i och med ägg & kvarg. Därefter kan jag redo att erövra världen ;)

Fram tills lunch 11.30 dvs, då fyller vi på igen och så rullar de på. Det ska vara gott att leva :)

Kram
Sofie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar