söndag 12 juli 2015

Sierra Nevada

Sierra Nevada var sjukt häftigt. Iofs höll jag dels på att svimma, spy och ramla omkull när vi stannade på vägen upp. Mina ben/huvud klarar inte riktigt av höga höjder. Gosh, och detta låg högt upp. Galet högt upp! Men efter ett tag så vänjer man sig ändå, luften känns lättare, huvudet klarare och man är tillbaka på banan. Och tur var väl de, för de va ju tävling vi åkte upp dit för :) 

Vi var ett sjukt skönt svenskt gäng som peppade varandra och de va riktigt kul. Jag och banorna fick dessutom go conection och hoppningen funkade kalasbra. Med mig hem tar jag en ny tävling på 1.88 och riktigt sköna hopp. Det var tredje tävlingen i rad som jag försökte på pers-höjd (denna gång 1.92). Det skriker nöjdhet bara det och även om man aaaaaalltid vill mer så är jag idag nöjd, stolt och glad. Det känns bra, jag har kul och trivs enormt bra med det jag gör nu. Snart ryker perset och då blir hallon på glassen, körsbär på toppen, kolasås på livet eller va man nu vill hitte på. Då blire gött. 

Nää här kan jag ju inte ligga å mosa, är ju kvar i Spanien, i värme, med pool utanför dörren. Den och jag ska umgås idag ;)

Stor kram på er!
Skoogen
Kass bild, men har bara filmer från igår så fick la bli en screen-shot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar