torsdag 2 juli 2015

Så himla kul

1. SB -1.88
2. Brons till bästa klubben. Heja IF Göta. Jag är så stolt att vara en del av denna fantastiska klubb

Ni förstår ju. Jag kan inte vara annat än nöjd med gårdagen. Det var så himla kul! Vi började direkt med att ta pluspoäng på de andra klubbarna och sen bara rullade det på. När det var min tur kring 17-tiden kände jag att kroppen & knoppen ville så himla mycket. Som jag skrev efter Finland så var jag nöjd med den tävlingen. Jag hoppade inte så högt men jag hittade DET. Just detta DET hade jag med mig igår och fick också ut det. Helt helt underbart. Jag njöt, skrattade, mådde gött & mår lika gött idag. 


Lyckobilder deluxe! Underbart :)

Nu ska jag snabbt ladda om, åka hem, packa om & imorn åker jag ner till Götet och världsungdomsspelen. Pang på rödbetan alltså, nu är vi igång, nu gör vi :)

Kram från en lycklig skoog :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar