torsdag 23 juli 2015

Karlstad GP, del 2

Go big or go home, så tänkte jag & så gick jag hem. Hahah, näädå ska inte va så bitter. Men det gick inte BIG igår iaf. De gick inte alls helt enkelt. Ibland har man sånna dagar och igår var min. Tyvärr, på hemmaplan och allt. Men det är utom min kontroll, inget jag kan göra något åt nu och heller inget jag hade kunnat förebygga. Jag var helt enkelt inte 100% igår, de sista procenten saknades och då blir det ingen fullträff.

Glädjande är ändå att formen känns fortsatt god. Träningen har gått bra, till och med över förväntan hittills så nu är min uppgift att inte deppa ihop pga. en dag i mitt liv. Min uppgift är att fortsätta jobba på planen som vi har och som jag tränat och tränar för. Jag vet vad jag vill med denna sommaren och målet finns kvar :)

Foto: Tommy Andersson 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar