torsdag 9 juli 2015

Mot Spanien

Jag längtar massor till nästa tävling, jag är i ett sådant moooode att jag egentligen bara vill tävla, hela tiden och bara hoppa höjd.

Denna gång ska de dessutom bli lite extra kul då jag packar med mig min säsongs-sambo Mysan. Vi ska göra de vi gillar allra bäst och peppa varandra för att plocka fram vårt absoluta max. Vi kommer dessutom stanna några extra dagar efter tävlingen, bara för att njuta av detta friidrottsliv och må gött.

Nu ska man inte vara sån, men ni vet det där perset jag har. Det är ju faktiskt från en tävling i Spanien. Det är lätt att dra fina paralleller och tänka i roliga banor när man gör den kopplingen. Det kanske är så att den där spanska luften gör något med mina hopp-ben så att jag lyfter lite extra, hihi. Näää så är de ju såklart inte, men jag har hört att man kan inbilla sig de mesta, så varför inte testa lixom ;) de ska iaf bli sjukt kul att åka ner, hoppa i värme och njuta av det bästa jag vet. Det slår mig ibland hur lyckligt lottad jag är, som får åka på dessa resor, se världen och uppleva höjdhopp på en massa arenor, små och stora, i Sverige och utomlands. Kunde inte ha valt ett bättre "jobb".






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar