tisdag 21 juli 2015

Karlstad GP

Är imorn, imorn, imorn :)

Jag är så himla taggad. Jag har längtat och saknat denna tävlingen sedan förra året och nu är det bara lite mer än ett dygn kvar tills det är dags.

Hade en presskonferens med Göta-gänget i söndags: (foto Tommy Andersson)
Där vi fick tagga igång ordentligt tillsammans. Så kul! Jag har faktiskt nästan gått och taggat för mycket de senaste dagarna så min plan för idag var/är att bara slappa. Har därav sett serier och halvsovit mest hela dagen. Det är inte ofta jag hinner det så de va la jämt gör-gött :)

Men ska göra en kort avstickare från min vilo bubbla alldeles strax, men bara för en timme eller så, hihi ;) ska åka iväg på en pressträff tillsammans med bland annat Erika. Ska bli så kul att träffa henne igen. Hon är ett riktigt lyckopiller, alltid go och glad! :)

Tjolahopp tjolahej, nu ska jag hoppa i mina Götakläder & göra mig klar. Hoppas ni har en fin fin tisdag.

Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar