lördag 29 november 2014

Höjdhopp

Idag hoppade vi. Så himla kul (såklart) :)

Hade som mål att öka mitt "höst pers" med 2cm. Efter att Stefan höjt utan att jag märkt (vilken typ va) så klarade jag det i tredje hoppet in i träningen. Så då va ja klar så ja gick hem...

Hahah, nääää! Klart jag inte gjorde. Vi höjde 2 cm till. Och jag rev med vaden, med axeln, men rumpen, med foten, med allt typ, hahah, men sen. Efter en liten utmaning från gruppen så kopplades tävlings-djävulen in & jag tog. Skrev, studsade runt och tjoade lite och såntdär. Så himla skön känsla :) älskar utmaningar!

Och enligt statistik höjde jag mig alltså 2 cm mer än planerat, totalt 4 cm från sist, de blir 8 cm nästa träning och 16...& 32..&.. Osv. ;) Ni ser ju, oklanderlig matematik, innan årskiftet tar jag 3 meter, lätt. Hahha, in my dreams. Men tänk, tänk om de hade varit så lätt ;) en ekvation så va de klart.

Lördags kram på er!
//Sofie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar