tisdag 25 november 2014

Höjdhoppsvärk

Jajajmän, har myntat ett nytt uttryck, höjdhoppsvärk. Igår, dagen efter höjdhoppandet var jag mäkta nöjd med att jag inte kände någonting efter hoppningen. Klassiskt är ju annars träningsvärk i ryggen när man inte hoppat på ett tag. Men nepp, jag kände ingen värk utan kände mig snarare lite nöjd. Nöjd över att min kropp mådde prima ballerina.

Men stopp och belägg. De var på måndag morgon de. Hihi! För igår kväll kom den och idag sitter den kvar än. Hur jag lyckats har jag inte en susning om. Men i framsida lår sitter den. Ja ni läste rätt, framsida lår. Från höjdhopp!? Japp, där sitter värken å myser ;)

Så ni kan ju själva lista ut hur snygg jag var när jag gjorde mina djupa böj osv igår. Stel som tant Agda! Men något positivt skedde ändå, Agda gillade ryck. Slog till med pers. Nu har ju jag iofs inte tränat ryck så länge...persar typ varje vecka. Men jag är ändå lite nöjd. Slängde upp 45 pannor rätt upp i taket och stod kvar.

Nu är det iofs "bara" 40kg här.... Men nöjd å glad är jag ändå :D

Tisdagskram på er!
//Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar