måndag 1 december 2014

December IS HERE

Äntligen!!!

Jag älskar verkligen December, adventskalendrar, julbak & julstök, glöggkvällar, långfrulle, vinterstudion. Aaaa, egentligen allt som innefattar mysbrallor, raggsockor & något gott att äta! 

Första adventsfrukost framför vinterstudion med härliga vänner! Tack Johanna o.co :)
Årets pepparkaksbygge! Tjejerna mot killarna. Tyvärr förlorade vi i år. Den höga vann & i kampen står det nu 2-1 till grabbarna.
Idag fick jag äntligen öppna min adventskalender som jag fått av min kärlek. Ett juligt lipgloss i lucka 1. Tusen tack!
Och jag fick mumsa en liten chokladbit till förmiddagskaffet.

Hoppas ni haft & har en underbar start på julens alla härligheter!

Advents & december-kram på er!
/Sofie


1 kommentar:

  1. If you're looking for the biggest Bitcoin ad network, take a peek at MellowAds.

    SvaraRadera