lördag 20 december 2014

Lördag

Efter en vecka med ganska tuff träning, med ett fokus mer och mer på max & explosivitet är det skönt när vilodagen är kommen. Även om träningen är det roligaste under varje dag så förstår även min träningsabstinens att vila är något bra. Det behövs för att få till de där topp-passen. Och dem vill ja ju ha :)

Jag kick-startade vilan igår kväll med julbord & bowling med familjen och fortsatte i lika skönt tempo idag. Smet iväg vid 12 och kollade på min kusin som spelade innebandymatch (vinst och allt blev de) och nu ligger jag bara i soffan och myser efter att ha klätt granen. Njuter av att mysbyxan sitter på och att jag inte har ett enda måste att göra idag. Alldeles  perfekt lördag om ni frågar mig.

....men en dag räcker ;) imorn är det höjdhopp! Kan nog bli en rätt bra söndag också tror jag :D

Lördags-kram på er!

Från bowlingen igår, mitt lag kom 2:a. Surt, vi hade segern inom räckhåll. Ledde i 3 serier sen drog lag 4 iväg och vann med nästan 30p :( men ja ä int bitter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar