söndag 16 november 2014

Festligt värre

Hade en helt underbar kväll igår. Stämningen var så god att man bara ville packetera den i ett stort fluffigt paket & ta med den hem. Ska försöka visa er med lite bilder :) ...de få jag hann ta, prio ett va inte mobilen igår, hihi, hade inte tid med den.


Det bjöds på spontan stå-upp komik, proffesionellt dans, en herrans massa mat (bland annat den snygga tårtan på bilden där uppe) & endel prisutdelningar. Jag fick den äran att såväl dela ut ett pris samt mottaga ett (syns suddigt på sista bilden). En brons-pin "stora-grabbar" inom IF Göta. Vet inte exakta innebörden av det men något om SM poäng & sånt där rörd det sig om. Måste nog dyka djupare i saken tror jag. Blev så paff när min namn ropades upp att jag knappt hörde vad som sades i micken ;) men sjukt stolt & hedrad är ingen tvekan om att jag är. Tusen tack!

Och ett lika stort tack för igår, IF Göta & alla som var där. Jag hade en grym kväll :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar