tisdag 28 oktober 2014

Schemat, planerat å klart

Mina dagar ser inte så väldigt upphetsande ut just nu, förstå mig rätt, jag gillar de, men de är inte mökke till variation mellan dagarna eller utrymme för spontanitet.

Ganska exakt såhär ser det ut:
Hoppar upp 6.45, sitter på cykeln 7.45, är på Riksbyggen 8.00, lunchrast 11.30-12.30, hemfärd på cykeln efter 15, kommer hem & byter om för att vara i hallen 16.00. Tränar!  Hemma igen ca 19, dusch, mat, SÖMN! 

Inte alls planerat schema in i minsta detalj va? ;)

Hihi, jo förresten, idag spårade jag ut lite, hann med ett telefonsamtal på lunchen, lite catch-up med fina Frida! :) lyx-lunch skulle jag kalla de :)

Och såhär såg lunchen ut, hinner man inte göra matlåda på kvällen är detta perfekt! :)

Nu är lådan slut & lika så lunchrasten. Mot excel-arket igen :)

Tisdagskram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar