onsdag 22 oktober 2014

Liten har blivit stor

Denna vecka och fyra veckor framöver har jag praktikveckor. Jag är ute i vuxenlivet!

Nu är det slut med plugg när de passar mig bäst för dagen (8.00 eller 17.00) nu sitter jag på cykeln 7.45 varje dag & börjar 8.00. Ovant! Rutiner är egentligen rätt gött, jag gillar det. Även om gruset i ögonen är svårflörtat på morgonen & det varma täcket skriker stanna kvaaaaar.

Men som tur är har jag inte praktik som brevbärare eller springpojke. Jag sitter still på röven, på ett kontor. Dvs. musklerna vilar hur mycket som helst. I ärlighetens namn hade det ju inte gått annars. Hade mina ben varit utpumpade när träningen drar igång hade jag hatat mig själv. Det är ju där, på eftermiddagen, i hallen som jag vill jobba som allra hårdast. Iaf med benen ;)
Huvudet kan få kämpa på under hela dagen!

Nää, ooops, nu är lunchen snart slut, bäst jag rör mig tillbaka mot den andra stolen. En kvinna måste göra vad en kvinna måste görs så att säga...eller hur?


Onsdags kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar