lördag 11 oktober 2014

Fredagsmyset

Sista & femte veckan av kondition. Flåset är gott och likaså hungern. Den är faktiskt godare än god. Jag äter nu återigen (det blir så varje höst) mer än sambon & det verkar knappt finnas något stopp i magen. Den vill bara ha mer och mer. Men vill den ha mer och mer så är det just det den ska få. Jag är "som vanligt" ute efter några extra kilon under denne period. Gärna tre till antalet. Det skulle smörja mina leder fint och ge ett gott skyddande hölje där ben möter ben.

Igår slog jag till lite extra för att mätta mig, mumsade choklad efter lunchen, fikade på eftermiddagen & avslutade med en riktigt smarrig middag följt av chokladbollar till soffmyset. Helt klart en fredag i min smak. Fotade ett urval av det som slank ner igår:


Detta gav go energi till det som utfördes idag. En bergsbestigning nästintill. En slalombacke iaf. Har aldrig tagit så slut på så kort tid, aldrig behövt gå stapplande in i mål och heller aldrig haft blodsmak i munnen efteråt. Men hey, det är ingen som sagt att det här ska va lätt (....fast nu är jag mycket nöjd att konditionsperioden är över & att spikskorna och hallen väntar på mig, hihi )

Nu väntar en kväll i soffan, mmmmmMys.
Lördagskram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar