måndag 28 oktober 2013

Plugg och elitidrott

Hej lagboken! Vill du dejta mig i veckan?

Tenta plugg, hej och hå här kommer jag. Den här veckan är det all in på plugget för min del, ska ge gärnet och plugga lite extra mot vad jag brukar göra. Ta i från tårna och hålla tummarna för att kursen klaras! De kan ju gå.. 

Så medans jag kippar andan och vinkar upp från lagtexten, får ni ta hand om världen så länge, deal? Litar på att ni tar hand om tromber och andra vindpustar som hotar oss från vänster!

Och så ska jag träna så klart, men så mycket mer än de, sömn och mat hinner jag inte nog inte med. Oooh spännande liv! Välkomnar mig själv på tors igen helt enkelt :D

Håll gärna en tumme för att jag inte drunknar i procentsatser & deklarations blanketter!

Kram på Er
Sofie 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar