måndag 15 juni 2015

Nemen så klantigt

Här har jag hoppat tävling och glömt att skriva om det, skäms på mig.

Den där tävlingen i va de ja. Den gick la bättre än den i Sollentuna iaf. Framförallt bättre då den där skönt känslan infann sig och jag fick go kontakt med kroppen i hoppen ;) tyvärr blåste det något enormt vilket jag hade lite svårt för. Men vill absolut inte skylla på de, så istället för att se de som nått dumt ser jag det som en lärdom. Jag fick trots vädret på några riktigt fina och sköna hopp och det är den bästa träningen man kan ge sig själv. Att träna på att tävla.

Rent resultatmässigt blev det en vinst på 1.83 cm över marken. 

Efter tävlingen har jag hunnit fylla 25 år, varit på konferens med jobbet, varit funktionär på stadsloppet, tränat en massa pass varav några utomhus och kostat på mig en massage. Helt ok vecka med andra ord :)

Denna vecka väntar vilodagar, jobbdagar, träningar och en tävling. Ska åter bege mig till kil och hoppa, denna gång på en egen arrangerad tävling -Scholmhoppet, nu på torsdag. De blir grejer de :)

Nu ska jag laga lunch och fixa lite hemma, är faktiskt ledig trots att de är måndag, är de inte fint så säg :)

Måndagskram på er
Hopp hopp, såhär såg de ut. Tack Tommy Andersson för bilden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar