fredag 26 juni 2015

Hur gick det då?

Jo tackar som frågar ;)

Om man enbart kollar resultatlistan så gick de ok men inte mer än så, men om man frågar mig så gick det bättre.

Jag fick nämligen den där riktiga tävlingskänslan igår. Vi var 13st damer som hoppade, publiken var taggad och stämningen var god. Det var calling, gemensam inmarsch och massa annat gott och blandat. De va gött helt enkelt.


Meeen (det finns alltid ett men va?) så känner jag en viss frustration. När det känns bra vill man inte stanna på mediokra höjder. -man vill högre. Meeen (men är bra, jag tar ett till), tålamod de har jag, tålamod kan jag använda mig av & det bästa med allt det här är att jag är sjukt taggad på nästa tävling. Vill in på banan igen (helst nu, hihi). Nästa tävling är i Sundsvall på onsdag, där ska Göta bjuda 5 andra lag på en god match i årets lag-SM final. De bli grejer de! :)

Kram från skoogen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar