lördag 6 juni 2015

Första tävlingen

Och även första höjdpasset utomhus.

De två meningarna, rubriken och den ovan får lixom summera gårdagen. Det kändes jättebra blandat med rätt svajiga hopp. Med det i åtanke och att man bara har tre försök på varje höjd, ja då vet jag vad jag har att jobba på. Hoppa mera utomhus och hämta hem den rätta känslan.

De positiva igår var att jag fick skön känsla i några hopp, njöt av att tävla, fick träffade många härlig friidrottsvänner igen, att jag höll mig över 1.80 strecket och att jag vann.

Detta ska jag nu packa ner i ryggsäcken och ta med mig tills imorn. Då är det nämligen dags för tävling igen. Det var planerat redan innan och känns väldigt bra. De är dessutom nästintill hemmaplan när kil står som tävlingsarrangör & Stefan har sitt namn på tävlingen. De känns fint dä :)

Så hej hå, nu laddar vi på, upp på tå och upp i de blå (Heheh förlåt för kass humor ;)

Lördagskram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar