söndag 3 maj 2015

Höjdhopp

Idag fick jag äntligen hoppa igen. De va ju hela 4 dagar sedan sist ;) hihi. Men idag va de lite extra kul, för idag hade jag massage och vilodag i ryggen. Då är benen lite piggare & det gör allt så himlans mycket trevligare. Jag riktigt längtar tills det känns så här på daglig basis, läs säsong :)

Denna uppbyggnad har tagit lite extra på mig, programmet har pressat mig och jag det och däremellan har jag inte haft mycket energi att ge till annat. Har mest bara sovit och ätit känns de som. Men vi har vuxit ihop programmet och jag och likt ett gammalt par älskat och hatat varandra längst med alla gångna veckor. Men nu är vi redo att ta näst steg i vår relation. Imorn börjar en ny period med färre reps och mer "goa övningar" :) de ska bli riktigt kul och jag hoppas att jag under veckan kan kamma hem några nya pers i styrkehörnan. De vore så himla najs & något som jag verkligen längtar efter! Fingers crossed för att jag får köpa en massa pers-glass :)

Såhär bråttom har jag till nästa vecka, hann knappt fastna på bild ;)

Söndagskram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar