onsdag 20 maj 2015

Nu börjar det

Nu känns det som om det börjar smyga igång på riktigt va? Den där säsongen. Jag ser resultat trilla in från tävlingar och man ser bilder på insta osv. Är de inte härligt så säg! I natt drömde jag till och med att jag tävlade. Det är som om kroppen börjat smyga in i moodet -tävling.

Men som jag skrivit innan är jag lite långsammare än de flesta i år. Jag börjar inte nu till helgen på Götas lag-SM kval. Där ska istället min fina vän Evelina hoppa. Hon kommer göra de galant och jag tror och hoppas verkligen att Göta vinner och kommer till finalen i juli!

Anledningen till att jag väntar är så enkelt som att jag har en träningsvecka kvar på programmet. Jag skulle absolut kunna tävla, men jag vill vara helt färdig med sånnadär djupa knäböj och sånt där innan jag smäller igång på riktigt, så att jag har den (enligt mig) helt rätta och sköna grunden att stå på. För tävlingsavstibensen är de inget fel på, jag är faktiskt så tävlingssugen att jag redan nu sitter med min planering för kommande tävlingar. De ser ok ut i juni men i juli är de mer knapert. Ni kanske har några tips på grymma tävlingar som ni varit på, sett/läst om eller hört massa gött om? Jag mottager dem alla med glädje :) vill hoppa roliga, sköna tävlingar i bra motstånd. Hela Europa går bra.

Nu blir de upp och hoppa (ligger kvar i sängen än, shyyyy) & intaga frulle. Kör på en klassiker idag, havregrynsgröt, skivad banan och ett ägg till de. Svårslaget :)

Önskar er en skön ons. Kram!
Man kan inte annat än längta när man hittar sånna här bilder. Jag vill flyga :)
Foto: Fredrik Karlsson.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar