tisdag 26 maj 2015

Förra veckan

Den gick snabbare än ett Bolt lopp, puuuh, hann knappt med. De va:

(Bjuder på den ;)) korvgrillning med Göta på måndagen
Jobb och styrelsemöte på tis

Vanlig dag på ons :) puuh hahah!


Vårruset på Tors :)
På fredag gick jag på dejt med mitt hjärta som varit på Götaland hela veckan

Och på lör var det gumball 300 i stan. Fin fina bilar.

Och sen på sön va ja helt slut ;) 
Jo men man tackar. De va inte en lugn stund. Utöver de tränade jag mina 6 pass och hann med mina 8h sömn, tror de eller ej. Planering planering planering.
Men den här veckan tar jag de lite lugnare. Har jobbat med c-uppsatsen i två dagar nu och skickar nog in de imorn. Halleluja moment. Därefter går jag i dvala, kommer bo i mina träningskläder och bara ta de luuuuugnt :) och träna såklart ;)

De va en liten uppdatering. Nu väntar träning, tjipp å hej.
Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar