torsdag 7 maj 2015

Dags för max

Denne vecka går vi som jag skrev sist ner i mängd och upp till maxkapacitet (förhoppningsvis). Det är något jag längtat efter och det var så himla skönt och kul att få lassa på lite mer kilon på stången redan i måndags. Ovant men härligt. De blir ju lätt lite så när man ska gå från att vara grundstark till stark "på en". Men det där "stark på en reps" är mer min grej så halleluja vilken vecka jag haft och har framför mig.

Såhär såg det ut i tisdags, lite frivändningar. Persade med hela 0,5kg ;)
Men ett pers är ett pers, right? Hihi ;)

Nu ska jag sluta svamla och faktiskt fixa klart inför dagens pass. Idag väntar hoppstyrka. Där är de svårt att persa, men en go känsla kan man alltid sträva efter :)

Torsdagskram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar