tisdag 28 april 2015

Mini semester

Tjo amigos.

Tog en liten tripp i helgen till en saknad vän. Min fina sambo/kombi, vän som jag bodde med från gymnasietiden ;)

Det vankades 25 års fest och de kunde jag ju inte missa! Packade in Daniel, mig själv och hundra väskor i bilen och for iväg. Det var väldigt lyckat och blev en minisemester såhär i slutet av april.

Vi åt massa god mat, spelade bowling (yes jag va bästa tjej, viktigt), strosade på stan och bara myste. Planerade dessutom in träningsledig hela söndagen så de var mökket bra tajming på denna helg. Vill tacka Linköping och födelsedagsbarnet för en lyckad happening. Nu är batteriet laddat för sista veckan med tuff träning! Nu kör vi, ända in i kaklet och så avslutar april på bästa möjliga sätt!

Kram på er!


Jepp, magen mår bra ;) det där här ovan är såndär nyttig mat från ett ställe som heter hälsofreak. Allt är lagat på sånt där bra sätt, med ekovaror och andra fina grejer. Gillart! Detta koncept får gärna öppna i Karlstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar