torsdag 23 april 2015

Lite koma

De skulle jag nog vilja kalla mitt tillstånd just nu ;)

Jag har pressat kroppen maximalt de senaste veckorna och nu börjar det verkligen ta ut sin rätt. Jag känner mig som en klumpig boll utan kraft som lixom rullar på i väntan på en vändning. Men jag gillar det ändå, den där uttömda känslan. Den har sin charm, jag vet ju dessutom att det snart vänder och dagen med stor D kommer. När jag har lätta pigga ben igen och får flyga!

I väntan på den dagen försöker jag göra allt för ökad återhämtning. Sova massor, använda kompression för ökad blodcirkulation, äta näringsrikt och speciellt den där bananen direkt efter passet och då och då unnar jag mig fotbad och fjäskar till mig fotmassage av sambon. De är lyx! Men en sak har jag inte riktigt fått kläm på än. Jag skulle behöva kontinuerlig massage. Jag har gått till Simon Karlén relativt ofta men nu är pojken bosatt i Gbg så nu står jag utan. Så nu är jakten igång efter en grym massör som har tid med mig ungefär var 10e dag. Efter de är ytterligare en pusselbit lagd i resan och vägen mot pigga ben än kortare :)

Slänger in lite bilder också, hihi. Hade en sambo & en kamera med mig under en träning här om dagen:


Torsdagskram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar