fredag 3 april 2015

Påsk

Vecka 3 och pass 1000 i ordningen, nää skojar såklart, men de käns som de ;)

Men nu är det påsk & dags att hoppa ur höjdhopps-bubblan för en visit i den vanliga världen. Fredagens pass är klart och imorn är det träningsledigt. Detta ska firas med en liten tripp hem till släkten. Packar in sambon i bilen och styr kosan mot total lediget. Nu ska vi inte göra många knop (inte förrän på sön när de är träning igen ;)

....de gäller ju att planera! Det är A & O i träningsvärlden, för att få ihop allt. Tränade därav ett tidigt pass idag (fredag) och planerar för ett lite senare pass på sön. På så vis har jag "lurat" till mig lite extra påskledigheten och dessutom ger jag min kropp en chans till avkoppling. Jag tror att variation är nyttigt, även i vilan. Variation och planering i ett härligt samspel, hur konstigt det än låter :)

Mums va jag ser fram emot detta, familjens påskmat & att absolut inga måsten.

GLAD PÅSK på er! Hopps den blir vårig, god och fin :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar