fredag 17 april 2015

Fredag

Välkommen fredag! Som jag längtar efter dig.

Jag har något roligt att berätta för er! Anledningen till att jag inte hunnit skriva lika mycket här som jag önskat. Jag har blivit vuxen ;) hihi! Jag har fått jobb som förvaltarassistent och jag älskar det. Jag har skrivit på kontakt på 2 dagar i veckan, utöver det har jag ju kurser kvar i skolan innan jag tar examen och det allra viktigaste, bra träningspass att utföra nästan dagligen.

Så de passar mig alldeles underbart. Det är dessutom ett jobb som går hand i handsken med min utbildning och något jag drömt om att få göra. Jag är stolt och tacksam! 

Men idag är jag ledig! Har filat på c-uppsatsen nu på förmiddagen och lämnat in den för granskning. Detta ska jag fira med lunch på stan med en vän som är i stan och hälsar på, har saknat henne så mycket och längtar till lunchtid. Därefter rullar jag mot hallen och ett träningspass innan det blir mysbrallan på och fredagsfelling ON på riktigt! 

Hoppas ni alla haft en underbar vecka och njutit av alla dagar hittills, nu tar vi helg :)

KRAM
Karlstad är underbart på våren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar