fredag 15 augusti 2014

Godmorgon fredag

Gääääsp! Beeeep så slog kl 9.00, dags att gå upp :)

Fast liiiite till kan jag ligga kvar. Jag har ju ändå ett såntdär sommarlov, hihi. Har inget planerat förrän om en timme. Här ligger jag nog kvar. Kan jag ju faktiskt passa på att skriva ett stycke här :)

Vid 10 sen när jag klivit upp ska jag hoppa på min räsercykel & rullar mot det dronsfieldiska residenset. Där bjuds de på frulle & friidrotts VM! Bra start på dagen ha? 

Efter de ska jag möta ett par saknade klassisar för lunch & snacka ikapp en massa, som jag saknat dem. Hör jag ännu bättre dag på g? Jaaa :D

Och som grädden på moset...17.30 blire höjdhopp på Tingvalla. Håll gärna tummarna för ett skuttigt pass :) de ska la bli hur gött som helst!

...nepp, vet ni va. Nu drog minutrarna visst iväg, oooops, dags att höppe öpp! Go fredag på er!

Kram Sofie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar