onsdag 20 augusti 2014

Frulle frulle bulle

Jag bara älskar frukost, det är det bästa målet på hela dagen. Man vaknar utsvulten & får gå upp, förbereda & äta de bästa smakerna som finns. Jag är som sagt en fil-tok. Bara 75% är fil är jag i himlen! Älskar't :)

Senaste dagarna har de sett ut såhär, både frulle & bulle ;)

Fulle hos Vicsan till ett höjdkval :)
Lördagsbrunch med fina vänner på scandic!
Och det här fick jag ihop idag. Hallon & blåbär blandat med keso & honung. Toppat med fil & grekisk yoghurt. + lite gottigt ovanpå, axa-müsli, pumpafrön, linfrön & 3 små mandlar :)

Nu ska jag bara få mig en kopp kaffe, sen är det dags att kicka igång denna onsdag!

(Vet ni!? På lördag är de tävling igen, mer om de i ett senare inlägg. Men glad är jag, de ska bli så kul!)

Kram på er & go onsdag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar