onsdag 18 februari 2015

Next up -XL-galan

Nu sitter jag på tåget igen, gillar tåg i år ;)
Dessutom har alla tåg hittills åkt och kommit fram i tid varje gång, de måste man gilla! :)

Hej hej, tåg selfie (ooops)

Denna gång är destinationen Stockholm och nästa tävling är XL-galan. Hur häftigt? Sjuuuukt häftigt. Det är en av mina absoluta favorit tävlingar & jag känner mig hedrad att få hoppa där igen. Äran att bli inbjuden, publiken som höjer en och hela stämningen runt om. Det gör att jag trivs som firren i vattnet!

När jag kommer fram till huvudstaden idag ska jag dessutom fika med min bror, det ser jag fram emot! Han & pappa kommer dessutom och kollar imorn kväll. De ger lite hemma-feeling i stora stora Globen ;) hihi! Mamma & sambon har bokat in sig framför tvn och även om de inte är på plats så känner jag deras stöd. Det finns inget bättre än att ha familjen som stöd i ryggen. De är med mig på den här resan och det är underbart!

Nu blir det vila sista timmen innan tåget är framme (förhoppningsvis i tid igen, hopppas att jag inte förstörde mitt flyt med de första meningarna ;) 

Onsdagskram på er

2 kommentarer:

  1. Lycka till påXL-Galan imorgon följer dig även på tv

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för lyckönskningarna Bia :) det värmer!

      Radera