söndag 15 februari 2015

Bra dag på jobbet

De va himlans kul det där med Nordenkamp. Underbar helg, helt klart! Men är fortfarande lite bitter över att jag inte klämde dit 1.89, men ju mer timmarna går ju mer nöjd blir jag. Jag hade en stabil hoppning & var felfri över 1.83, tog sedan 1.86 i tredje med vad jag tror är ett av karriärens bästa hopp. Första på 89 sedan va ett härligt hopp men de ville sig inte igår. 

Men jag ska sluta älta de, ja ä inte bitter ;) jag fick ju packa med mig en härlig seger och fick försvara mitt guld från i fjol. Mums fillibabba! :D de är en bra dag på jobbet :) fråga mig imorn & jag är hur nöjd som helst, hihi!

Men allt som är roligt går alldeles för fort, nu är vi påväg hem igen. Idag väntar vila och fika med vänner på hemmaplan. En skön söndag! Precis vad jag behöver idag. Ska faktiskt ta vara på denna lediga dag direkt och slumra lite nu på hemvägen, det tar på krafterna att hoppa. Så även om kl är 10 på morgonen så säger jag nu godnatt, hihi & slänger som slutkläm in lite härliga bilder från helgen. Tyvärr helt oredigerade (som vanligt), men desto mer äkta ;)

Natti på er ;)
KRAM 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar