lördag 7 februari 2015

En helg på hemmaplan

Efter åkanden (säger man så? En massa åkande) fram & tillbaka & jorden runt så är jag för första gången på några helger hemma denna helg. Hemma i soffan en fredagkväll, långfrukost med sambon en lördagsmorgon & ja ni hajar, jag gör saker hemma ;) de är rätt gött faktiskt. Att de dessutom är inplanerad vilodag idag gör inte det hela ett dugg sämre. Nu laddas energin på!

Energi in: 
middagen igår, frullen från i morse :)

Har en riktgt fin träningsvecka bakom mig & det gör att jag idag njuter lite extra av att just bara ligga i soffan. Ikväll kommer dessutom två härliga vänner på besök, det blir hämtmat, mysbyxor & ett X antal koppar kaffe skulle jag gissa. 

....men det är ju inte gött om man gör de jämt? Träffar vänner, hihi jo de gör jag mer än gärna jämt, men ligga i soffan? Näää, det är roligare att tävla & mer av den varan blir de såklart, säsongen har ju knappt hunnit börjat (pssst, fick klart med XL-galan i veckan. Tror ni att jag jublade? Jajjamän! Lyckorus. Den 19/2 smäller de).

Hoppas ni alla har en riktigt härlig helg!
Kram på er :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar