onsdag 13 maj 2015

Dags för max del 2

Ja hur går de nu då, med de där maxandet hit och dit. Jo tackar som frågar, de går precis hit och dit, upp och ner och överallt. Några pers-glassar har de blivit så jag är nöjd, hihi. Men de bästa med den senaste veckan är helt klart känslan i kroppen. Den känslan som man letar och letar efter. Den har hittat mig några gånger och vi trivs bra tillsammans. 

För att tala klarspråk är de faktiskt så förbaskat kul att träna just nu. Inte för att jag gör så mycket annorlunda mot vad jag brukar, men jag trivs så himla bra bara. Gruppen, hallen, övningarna, klyschigt, men allt är bra. Men får stanna upp och njuta då va? Utan att vara sådär osvensk. Jag vill komma ihåg det här så jag blundar några sekunder och "copy-pastar" det här ögonblicket. 

Det finns också mycket att se fram emot. På fredag tex, då har Stefan fixat så Bengt Jönsson, ni vet Kajsa bergqvists förra tränare, han kommer hit. De blir träning och någon föreläsning. Om inte de är en fredag att se fram emot så vet jag inte ;)

Men en dag i taget va de va? Ska sluta svänga iväg sådär mycket hela tiden ;) idag hade jag hoppats att vi skulle kunna göra det första hoppasset utomhus, men nu regnar de visst så vi får vänta mä de. För min egen del är de några veckor till tävlingspremiär så jag kan vänta några dagar till. Även om man vill ha sol och utomhusträning redan nu såklart ;)
Nääää...idag va de ja, nu ska jag vila mig lite. Hade fröjden att sluta skolan tidigt idag så nu hinner jag med en vilostund innan träningen väntar. Mums! Godnatt på er, hihi.

Kram!
Såhär såg de förresten ut sist de begav sig vid den där mattan. Hopp hopp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar