torsdag 28 januari 2016

Idrottsgalan

Hej finisar.

Tack för alla grattishälsningar efter BW-games. Det var precis den säsongsöppningen jag hade drömt om och i smyg hoppas på.

Efter tävlingen åkte jag som jag nämnde vidare till Stockholm & Bosön där jag var på läger med RF stipendiaterna. Galet kul att träffa andra idrottare och höra deras historia. Vi kryddade det hela med att gå på idrottsgalan tillsammans, där vi också fick gå upp på scenen och motta våra stipendium. Häftigt känsla. Den scenen går jag gärna upp på igen. Ska bara träna lite till först ;)

Svensk friidrott gjorde en kortare intervju med mig, ang. Tävlingen och stipendiet. Kika gärna på den:


Batterierna är helt klart tankade efter all den energi jag fått av denna resa. Nu ska jag bara ladda om och upp på hemmaplan, för att hitta känslan, lugnet & power tills det är dags igen -för Götas ungdomsspel, nu på lördag, i min kära våxnäshall. LÄNGTAR!

Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar