fredag 20 mars 2015

Vi är igång

Efter en veckas ledighet efter iEm var det i måndags åter tillbaka till verkligheten som gällde. Chockade kroppen direkt och har sedan i måndags kväll mest legat i soffan faktiskt, totalt utslagen. Däremellan har jag försökt vända lite frivändingar och slängt mig över några häckar. Allt med varierande resultat, det där med slängningen över häcken är faktiskt ingen överdrift. Som tur är finns varken bild eller filmbevis på detta. För live-beskådning endast, därefter preskriberades det för gott, puuuh ;)

Spännande vecka detta. Kan knappt gå på benen eller än mindre resa mig från en stol, men när spikskorna är på, då händer det något, då ställs robot-läget in och det lixom bara går ändå. Med varierande resultat som jag skrev....men ändå, det går ju. Hur omöjligt det än ser ut på förhand. Det där skulle jag vilja forska närmare i om jag hade tid. Hur kroppen totalt ignorerar huvudet, fascinerande!

Men det sägs från den där coachen jag har att detta ska vara den värsta veckan på hela våren. Jag litar fullt och blint på honom och fortsätter att slänga och lyfta vidare. Det finns lixom inget annat val, dels för att jag idag står inför ett benpass (IGEN), med ben som inte kan gå men framförallt för att jag VILL hoppa högre i sommar. Då lägger jag mer än gärna ner mig nu. Det är ju så himlans värt det!

oooopsi, nu krampar armen också, nu får de va stopp på skrivandet ;) en får ju spare på krafterna så gött de går, right? hihih.

Önskar er en härlig helg!
KRAM :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar