lördag 7 mars 2015

EM dag 4.

Det var verkligen helt underbart! 

Jag njöt varje sekund vilket var ett av mina stora mål inför tävlingen. Jag ville verkligen känna att jag var där. Det gjorde jag & det var så kul. 

Jag är jättenöjd med gårdagen, säsongsbästa i min mästerskapsdebut, det vore en lögn att kalla det något annat än OK. Men (det finns alltid ett men), man vill ju alltid hoppa högre, persa och allt det gottiga. Jag känner att kroppen är bättre än någonsin, att jag gjort min bästa och jämnaste säsong, jag ville verkligen ha med mig några centimetrar till. Men pangträffen får vänta. Jag har tålamod. Nu väntar en vecka med vila och efter det är det dags att bygga inför sommaren. Jag har aldrig varit så laddad inför en grundträning som jag är nu. Känslan i kroppen är bra och allt det där runt om är väldigt väldigt trevligt. Allt klaffar lixom. 

Om någon vill så finns ett klipp på TV4 från gårdagen:

Jag kan tycka att jag visar liiiite mycket tandkött och spårar lite "som vanligt" men äsch, det är jag och jag ska sluta vara så kritisk mot mig själv. Enjoy ;)

Nu ska jag njuta av alla svenska framgångar & heja på mina fina vänner! Dessutom ska jag strax fika med min pappa, Henke & Robban min fina härliga hejarklack! :)


2 kommentarer:

  1. Sveriges gladaste idrottare!! Fortsätt så!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va glad jag blir, tusen tack! Vilken härlig kommentar! :)

      Radera