lördag 26 december 2015

Julklapp?

Nu har jag gjort de där passen innan jul, de där passen som jag hoppades skulle ge mig en fin julklapp. Om jag fick någon/några?

Jippi, ja! Fick bästa möjliga utdelningen. Ett tränings-pers i höjdhopp, ett pers i enbens djupa knäböj & ett pers i frivändning. 3 pers, 3 dagar. Sen var jag helt slut den 4e dagen & då persade jag i att hålla ihop passet ;) hahah! Mina ben var så trötta på mig, då fick knoppen jobba. Det var sisodär kuligt just då, men nyttigt i längden!

...årets suddigaste bild, men där någonstans är en skuttande jag med armarna i vädret. Filmen ligger på Instagram & ni vill se (eller kanske höra) mitt skutt.

I julhelgen som varit har jag ätit julmat & fyllt på med kärlek från familjen under två träningsledigt dagar & njutit av att bara vara och inte ha något annat mål med dagen än att just vara med min familj. Så skönt! Men efter två dagar spritter det i benen igen, mer än så vill jag inte vila ;) och helt enligt schema sitter jag nu i bilen påväg hem till Karlstad igen (PS. Det är lugnt, Daniel kör ;)
På tal om jul. Ser ni hur duktigt, host-host, jag var 2001. Nej inte är det vacker inte, men hemmagjorda saker hör julen & framförallt julgrans-prydnaderna till.

Hoppas ni alla haft en mysig jul, god fortsättning.

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar