fredag 20 maj 2016

Torremolinos, fredag

Dagarna flyter ihop lite här nere, frukost, lunch och middag på samma tider, träning vid 11 och mellis vid 16. Inte alls inrutat va? ;) men det är så skönt så! Maten är serverad (jag slipper laga den) och över förväntan rent smakmässigt för att vara spansk mat. Jag får yoghurt till frulle och kyckling & pasta till middag, ganska svenskt ändå. Juste, har till och med fått köttbullar, är inte det svenskt så säg ;)

Förutom att äta (som jag mycket väl kan förstå att det låter som) så tränar vi också. Idag var det hopp & skutt. 
Och juste, vill ni se nått snyggt!?...

...klart ni vill!!

...såhär såg jag och Evve ut igår, jag lovar, det är vi ;)


Och såhär kan man bli smygfotad av grabbarna:

Nu ska jag hoppa i den där bikinin igen och njuta av att veckans träning är gjord & att träningen gått precis som jag önskat.

Kramis på er



2 kommentarer:

  1. Efter all denna träning så blir det väl snart dags för tävling . . .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har så rätt så, ingen hård träning utan tävling. Jag kör igång den 9e juni.

      Radera