torsdag 6 augusti 2015

Bauhaus galan, del 2

Var ju helt underbar!

Såhär en vecka efteråt, när jag fått lite perspektiv så är jag fortfarande löjlig glad. Man kanske kan tycka att sånt släpper när man landat? Icke sa Nicke :) jag njöt något så fruktansvärt av att tävla i torsdag, alltihop var precis så härligt som det kan vara. Höjdhopp är något jag pysslar med för att det ger mig 1000ggr mer lycka än de 1000 träningstimmar jag lägger ner. Det är som att spela på lotto med världens bäst odds. Lägg en krona och få 4 tillbaka, VARJE GÅNG. Om du dessutom gillar dedär träningstimmarna tack vara grymma vänner. Då är det inte ens jobbig att lägga in dem för att få ut 4 ggr mer!


Låter jag löjlig? Haha, förmodligen. Men jag tar det. När man pysslar med nått som får en att må just så som jag försöker beskriva ovan, då borde man skriva ut de tycker jag. De borde fler göra. För tänk om alla hittade just det där som han/hon brinner för. Tänk va göttigt det vore :)

Denna vecka har jag laddat upp för nästa tävling. SM i Söderhamn. Dam-höjden går av stapeln först på söndag, så det är ett litet tag kvar. Efter en resdag idag och en sväng till arenan idag är jag nu redo att landa för att ladda, för att smälla och vara som bäst kring 13 på söndag. 

Håll gärna tummar & tår :)
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar